lørdag 20. august 2011

Testkveld med Villa Perlesukker



Igår kveld hadde jeg og mamma  invitert 8 venninner på testkveld hvor vi skulle teste ut Villa Perlesukkers nye produkter. Da fikk vi besøk av Anne Brith som står bak Villa Perlesukker nettsiden , og den kommende nettbutikken.  Hun hadde med seg masse spennende og nye produkter og viste oss blant annet hvordan vi skulle lage flotte blomster og English Rose Cupcakes.
Vi fikk kjenne, smake og prøve ut tingene og jeg må si at jeg ble veldig imponert over hvor lette de ulike produktene var å jobbe med og hvor gode de var på smak. Fondanten var myk og elastisk (og sprakk ikke som visse andre jeg har prøvd) og fantes i mange fine farger. Hun hadde også smart flytende fondant og sjokoladeglasur som man kan dyppe cupcakes og cakepops i , så sparer man masse tid og får et flott resultat. Også sist men ikke minst - utrolig stilig glitter!
Jeg gleder meg til å se mere av sortimentet når nettbutikken åpner i Oktober.
Tusen takk til Anne Brith som tok seg tid til å komme til oss og til alle damene som stillte opp med godt humør, entusiasme og ekte bakeglede!

 
Her viser Anne Brith oss hvordan man lager en Engelsk rose

Her er våre cupcakes med rose ferdig pyntet


Vi fikk også pynte sjokolade cupcakes med farlig god frostingog søte blomster


Her er mine :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar