lørdag 16. juli 2011

Cupcake kurs med Passion4baking



Igår var jeg på Cupcakekurs i Ski for å lære meg mer om pynting og få noen tips, vi hadde det utrolig morsomt og Manuela er en kjempesøt, hyggelig og morsom dame.
Vi fikk se hvordan hun lager muffins, frostings og lære om ulike typer pynt og ingredienser.
Alle hadde med egne muffins til å pynte og Manuela hadde med allt man kan tenke seg av pynt og effekter!

Jeg var der med mamma og vi storkoste oss, anbefales som en hyggelig ting å gjøre sammen!

 Her er noe av det jeg laget igår, jeg hadde laget mine favoritt vanniljemuffins, som er de fra Hummingbird bakery , og dette er resultatet etter de var ferdig pyntet;


3 kommentarer:

  1. Se her ja! Så fine cupcakes!
    Takk for koselig kommentar hos meg. Og takk for sist! Jeg storkoste meg på kurs, hun er så flink!

    Masse fristende på bloggen din :)
    Må nok titte innom flere ganger!

    God sommer!

    SvarSlett
  2. Hei,storkoste meg på kurs med dere jeg også;)Veldig morsomt å gå på kurs med datteren sin ,smilte hele veien hjem.

    SvarSlett
  3. Hei! :-) Du er utrolig flink! :D Hva er det i denne frostingen?? Den ser så utrolig god ut!

    SvarSlett