fredag 8. juli 2011

Oreo Cupcakes - og tips om silikonformer



Forrige helg hadde jeg besøk av en god venninne som jeg vet er veldig glad i Oreos - og da passet det jo bra at Manuela på Passion4baking akkurat hadde lagt inn ett innlegg med oppskrift på nydelige Oreo Cupcakes , jeg lagde Angel Feather Icing med hennes "gamle oppskrift" det vill si med maissirup og Cream of Tartar, utrolig fin frosting å jobbe med - holdt formen veldig godt!

Oppskrift og beskrivelse finner dere derfor her Delicious Oreo Cupcakes!

Jeg har funnet en nettbutikk i England som selger utrolig fine silikonformer - lette å bruke, veldig godt utvalg og bra pris. Noen av disse har jeg testet ut på disse Cupcakesene. 
Formene er fra Neit Sugercraft Moulds og jeg vill absolut anbefale å ta en titt der  - god helg!


Carro










1 kommentar: